Оплата і доставка

Інтернет-магазин пряжі Manufaktura- це високий сервіс і оперативність у всьому!

На цій сторінці ви можете ознайомитися з умовами оформлення, оплати та доставки товару.

Також завжди є можливість отримати додаткову інформацію за телефонами:

+38 (066) 1930393+38 (068) 1930393 (м. Одеса)

Якщо у Вас виникли скарги або пропозиції

щодо поліпшення роботи сайту - напишіть нам:

salesdepartment.mfk@gmail.com

Необхідна інформація для оформлення замовлення

Для оформлення доставки вказуйте в формі на сайті або по телефону такі дані:

  • країна;
  • місто одержувача;
  • номер і адресу поштового відділення;
  • індекс (якщо потрібно);
  • номер телефону одержувача;
  • ПІБ одержувача.

Умови гуртових замовлень

Для уточнення умов мінімального замовлення оптових пропозицій зв'яжіться з нашим менеджером.

Телефон: +38 0671675677, +380731930393, +380984070825 (viber, telegram, whatsApp).

Способи оплати

Для України

Оплата на карту PrivatBank / Monobank, PayPal.

Якщо при оформленні замовлення обрати цей варіант, ви отримаєте SMS-повідомлення з номером банківської карти. Здійснити оплату ви можете у відділенні «ПриватБанку», через термінал, за допомогою системи інтернет-банкінгу Privat24 або додаток monobank.

Зверніть увагу: рахунок дійсний протягом трьох днів. Після закінчення цього терміну замовлення буде автоматично анульовано.

Накладений платіж

Для вашої зручності ми надаємо послугу накладений платіж при предоплаті 200 грн, компаніями-перевізниками «Нова Пошта», «Укрпошта». При отриманні товару в поштовому відділенні ви зможете перед оплатою оглянути посилки, переконатися в якості і цілісності товару.

Готівковий розрахунок

Цей варіант можливий після замовлення за телефоном чи при самовивозі замовлення з наших магазинів, які знаходяться за адресами:

  • м. Одеса, вул. Канатна, 39 / Троїцька, 9.


Для вас ми працюємо:

  • м. Одеса, з 10:00 - 19:00 з понеділка по суботу, неділя  з 10:00 до 16:00.

Для інших країн

  • грошові перекази Western Union, Money Gram
  • PaySend
  • Payoneer
  • PayPal

Ви завжди можете запропонувати найбільш зручний спосіб оплати для Вас і ми вирішимо це питання разом.

Доставка

Оптово-роздрібний супермаркет пряжі Manufaktura виконує доставку Вашого замовлення перевізниками «Нова Пошта» та «Укрпошта» згідно зі стандартними тарифами компаній по всій Україні.

Відправку в інші країни здійснюємо за попереднім погодженням.

Відправлення замовлень здійснюється з ПН по ПТ (згідно графіку роботи обраного перевізника) протягом 3-х днів після оплати. Замовлення, оформлені в неділю, обробляються в понеділок.

Якщо ви оформили і оплатили замовлення (або вибрали послугу «накладений платіж») до 13:00, Ваше замовлення буде відправлене в цей же день. Це правило дійсне, якщо немає необхідності у відмоті пряжі. При необхідності відмоту, замовлення буде надіслане протягом 3-х днів.

Оплата за доставку здійснюється покупцем. Винятком є випадки, коли ми допустили помилку в замовленні, в таких випадках ми доставку компенсуємо.

Повернення товару

Термін повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII, ви можете зробити повернення товару без пояснення причини протягом 14-ти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

Умови повернення товару

Товар має бути повернуто компанії виключно в цілісному вигляді, а саме:

  • збережена упаковка і ярлики, якщо такі були передбачені;
  • у товару відсутні будь-які дефекти, механічні пошкодження, подряпини, розриви, вологість, різкий запах і т.п. внаслідок порушення зберігання товару, недбалого розпакування;
  • вага повертаємої пряжі повинен відповідати вазі у товарній накладній вашого замовлення. У разі, якщо вага менше, грошові кошти будуть повернуті за фактичну вагу.

Увага! Не підлягають поверненню замовлення, сформовані індивідуально. Наприклад, змотана пряжа в кілька додавань або розмотана на кілька конусів.

Вся розмотана пряжа, поверненню не підлягає.

Як повернути товар

Ви можете відправити товар перевізником «Нова Пошта» або повернути його самостійно в магазини за адресами:

  • м. Одеса, вул. Канатна, 39 / Троїцька, 9;

У разі виникнення питань для вас працює центр підтримки клієнтів за номерами телефону:

+38 (066) 1930393+38 (068) 1930393 (м.Одеса)

Оплата доставки

  • Якщо товар відповідав заявленій якості (складу, метраж, обсяг, розмір інструменту), але ви передумали його купувати, то доставку оплачує покупець.
  • Якщо нами зроблена помилка в комплектації замовлення або товар виявився з браком, доставку оплачує магазин.

Повернення коштів 

  • Якщо ви робили оплату товару банківською карткою, то грошові кошти будуть повернені на зазначену вами карту протягом 5-10 банківських днів з моменту отримання товару компанією і перевірки його цілісності і ваги.
  • Ви можете отримати готівкове повернення в нашому офісі.