Оплата і доставка

Інтернет-магазин пряжі Manufaktura- це високий сервіс і оперативність у всьому!

На цій сторінці ви можете ознайомитися з умовами оформлення, оплати та доставки товару.

Також завжди є можливість отримати додаткову інформацію за телефонами:

+38 (073) 193 03 93 (Київ);

+38 (066) 193 03 93, +38 (068) 193 03 93 (Одеса)

Якщо у Вас виникли скарги або пропозиції

щодо поліпшення роботи сайту - напишіть нам

в Viber або WhatsApp:

+38 (067) 559 55 05 

+38 (050) 733 05 93 

Необхідна інформація для оформлення замовлення

Для оформлення доставки вказуйте в формі на сайті або по телефону такі дані:

  • місто одержувача;
  • номер і адресу поштового відділення;
  • індекс (якщо потрібно);
  • номер телефону одержувача;
  • ПІБ одержувача.

Мінімальне замовлення

Мінімальна вага для замовлення бобінної пряжі становить 100 грам, крім ангори і кашеміру. Мінімальне замовлення для ангори становить 20 грам, для кашеміру 50 грам. Відмотуємо тільки на конуси. Послуга размота пряжі безкоштовна при замовленні 100 грам однієї нитки на одному конусі. При меншій кількості вартість размоту становить 5 грн за кожен конус.

Наприклад,

  • розмот 150 грам у 2 нитки на один конус буде платним, тому що вага кожної нитки становить 75 грам. Вартість розмоту складе 5 грн;
  • розмот 250 грам на 3 конуси також буде платним, тому що вага нитки на конусі становить 83 грам. Вартість розмоту складе 15 грн.

Просимо звернути увагу на те, що ряд позицій може бути відмотаний або реалізований в певній вазі.

Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей.

Способи оплати

Для України

Оплата на карту PrivatBank / Monobank

Якщо при оформленні замовлення обрати цей варіант, ви отримаєте SMS-повідомлення з номером банківської карти. Здійснити оплату ви можете у відділенні «ПриватБанку», через термінал, за допомогою системи інтернет-банкінгу Privat24 або додаток monobank.

Зверніть увагу: рахунок дійсний протягом трьох днів. Після закінчення цього терміну замовлення буде автоматично анульовано.

Накладений платіж

Для вашої зручності ми надаємо послугу післяплати компаніями-перевізниками «Нова Пошта», «Укрпошта». При отриманні товару в поштовому відділенні ви зможете перед оплатою оглянути посилки, переконатися в якості і цілісності товару.

Готівковий розрахунок

Цей варіант можливий при самовивозі замовлення з наших магазинів, які знаходяться за адресами:

м Одеса, вул. Канатна, 39 / Троїцька, 9.
м. Київ, вул. Велика Васильківська, 72, ТЦ «Олімпійський», 3 поверх, магазин № 3.46.


Для вас ми працюємо з 10:00 до 20:00 з понеділка по суботу, в неділю з 10:00 до 16:00.

Для інших країн

  • грошові перекази Western Union, Money Gram
    PaySend

Завжди шукаємо альтернативні і більш зручні способи оплати.

Доставка

Оптово-роздрібний супермаркет пряжі Manufaktura виконує доставку Вашого замовлення перевізниками «Нова Пошта» та «Укрпошта» згідно зі стандартними тарифами компаній по всій Україні.

Вибираючи доставку «Укрпоштою», зверніть увагу, що при вказівці повної адреси одержувача (вулиця, номер будинку, квартири) посилка йде адресному кур'єрською доставкою навіть, якщо така відсутня в вашому населеному пункті.

Відправку в інші країни здійснюємо за попереднім погодженням.

Відправлення замовлень здійснюється з ПН по СБ (згідно графіку роботи обраного перевізника) протягом 3-х днів після оплати. Замовлення, оформлені в неділю, обробляються в понеділок.

Якщо ви оформили і оплатили замовлення (або вибрали послугу «накладений платіж») до 13:00, Ваше замовлення буде відправлене в цей же день. Це правило дійсне, якщо немає необхідності у відмоті пряжі.

Оплата за доставку здійснюється покупцем. Винятком є випадки, коли ми допустили помилку в замовленні, в таких випадках ми доставку компенсуємо.

Повернення товару

Термін повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII, ви можете зробити повернення товару без пояснення причини протягом 14-ти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

Умови повернення товару

Товар має бути повернуто компанії виключно в цілісному вигляді, а саме:

  • збережена упаковка і ярлики, якщо такі були передбачені;
  • у товару відсутні будь-які дефекти, механічні пошкодження, подряпини, розриви, вологість, різкий запах і т.п. внаслідок порушення зберігання товару, недбалого розпакування;
  • вага повертаємої пряжі повинен відповідати вазі у товарній накладній вашого замовлення. У разі, якщо вага менше, грошові кошти будуть повернуті за фактичну вагу.

Увага! Не підлягають поверненню замовлення, сформовані індивідуально. Наприклад, змотана пряжа в кілька додавань або розмотана на кілька конусів.

Як повернути товар

Ви можете відправити товар перевізником «Нова Пошта» або повернути його самостійно в магазини за адресами:

м Одеса, вул. Канатна, 39 / Троїцька, 9;
м. Київ, вул. Велика Васильківська, 72, ТЦ «Олімпійський», 3 поверх, магазин № 3.46.

У разі виникнення питань для вас працює центр підтримки клієнтів за номерами телефону:

+38 (073) 193 03 93 (магазин в Києві);
+38 (066) 193 03 93, +38 (068) 193 03 93 (магазин в Одесі).

Оплата доставки

  • Якщо товар відповідав заявленій якості (складу, метраж, обсяг, розмір інструменту), але ви передумали його купувати, то доставку оплачує покупець.
  • Якщо нами зроблена помилка в комплектації замовлення або товар виявився з браком, доставку оплачує магазин.

Повернення коштів

     

  • Якщо ви робили оплату товару банківською карткою, то грошові кошти будуть повернені на зазначену вами карту протягом 5-10 банківських днів з моменту отримання товару компанією і перевірки його цілісності і ваги.
  • Ви можете отримати готівкове повернення в нашому офісі.